1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1998529

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2019-10-25
Laffe: Idag skäms jag när jag läser om förlusten igår, men jag skäms ännu mer över stenkastningen, detta fick såklart mycket uppmärksamhet i media och det är allt annat än positiv. Fy fan hoppas dom jävlarna som gjorde detta åker dit, och jag skiter fullständigt i om dom är 15 åriga korkade barn dom ska ALDRIG mer få tillträde till en hockeymatch någonstans i sverige fy fan vad man skäms som timråit... så jävla pinsamt beteende för en förlust..

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Kristianstads IK 2019-10-25
TIK1928: Helylle Timrå finns inte , vi sticker ut på fel sätt nu på alla plan, från topp till botten .
FRÅN ..FD Chef till så kallade besökare , för supportrar är dom inte .
SÅG ni sista sekunderna när det blev slagsmål på isen vad supportrarna gjorde , slog på plexiglaset som dårar och skrek !!
Där var dom , dom tuffa .

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer