1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016444

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Och för att inte tala om banderollen dom hade på matchen om Hanses. Tycker dom kan ge sig nu om honom, han har tafsat och tagit sitt straff.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
luffaren: Jag blir mörkrädd snart. Får se på Twitter med mitt inlägg härifrån där man klipper ut att jag va osäker på att ta med barnen till Västervik. Då får jag läsa att det spårat ur på HS och citerar alltså ju det jag nämnt.

Bortastå är ingen plats att ta med barnen då det druckits på vägen innan och det kan hetsas och ståhejas. Vi med barn skall hålla till på sittplats helt enkelt.
Men detta tar nog priset och kan va ett av de sämsta jämförelser jag läst. Lycka till med att förändra den nya läktarkulturen...

Jag har gått på bortamatcher sen Linköping spelade i Stångebro ishall. Jag har aldrig ens tänkt tanken att det skall innebära en risk att gå På hockey.
Uppladdat:

500x0-screenshot20191223-181242.jpg

500x0-screenshot20191223-181234.jpg


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer