1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016455

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
luffaren: Jag blir mörkrädd snart. Får se på Twitter med mitt inlägg härifrån där man klipper ut att jag va osäker på att ta med barnen till Västervik. Då får jag läsa att det spårat ur på HS och citerar alltså ju det jag nämnt.

Bortastå är ingen plats att ta med barnen då det druckits på vägen innan och det kan hetsas och ståhejas. Vi med barn skall hålla till på sittplats helt enkelt.
Men detta tar nog priset och kan va ett av de sämsta jämförelser jag läst. Lycka till med att förändra den nya läktarkulturen...

Jag har gått på bortamatcher sen Linköping spelade i Stångebro ishall. Jag har aldrig ens tänkt tanken att det skall innebära en risk att gå På hockey.
Uppladdat:

500x0-screenshot20191223-181242.jpg

500x0-screenshot20191223-181234.jpg


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Sputnik: Dom verkar jämföra sig med Black Army, det vore en olämplig plats för barn att vara i. Dom bevisade just att dom är riktiga idioter. Jävla Ultra-wannabes, dra åt helvete säger jag bara.

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
Sputnik: Självklart vet jag att det kan röjas,hoppas bli vilt vid mål och andra händelser. Sen är det inga spädbarn jag har med mig precis. Det jag tycker är tragiskt är försvarandet av att det är så okej med hetsande med intention att provocera fram bråk.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.