mikenomad: Jag satt på sektion D, till höger från västra stå. Hotfull stämning? Du får det att låta som att du varit på Aya napa vid studentider en vecka med ungarna??
{6868}: Vi var på Västra stå ovanför ismaskinen och rörde oss mellan Landers café och där. Stämningen i och runt puben och ut till ståplats var till och från tillräckligt hotfull för att det skulle kännas olustigt och väcka obehag. Aya Napa? Ja det var ju en rimlig jämförelse. Det finns grader i helvetet och jag säger inte och har aldrig sagt att vår läktarkultur tillhör den värsta bland Sveriges arenor. Inte på långa vägar. Men jag säger att det skett en tråkig förändring och att utvecklingen oroar
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.