1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016462

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
{6868}: Vi var på Västra stå ovanför ismaskinen och rörde oss mellan Landers café och där. Stämningen i och runt puben och ut till ståplats var till och från tillräckligt hotfull för att det skulle kännas olustigt och väcka obehag. Aya Napa? Ja det var ju en rimlig jämförelse. Det finns grader i helvetet och jag säger inte och har aldrig sagt att vår läktarkultur tillhör den värsta bland Sveriges arenor. Inte på långa vägar. Men jag säger att det skett en tråkig förändring och att utvecklingen oroar

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2019-12-20
mikenomad: Ja men varför inte fråga klubben om dem kan sluta sälja alkohol så har vi ju löst problemet? Så kan vi ju döpa om arenan till PRO-hallen..
Självklart ska man ju inte känna sig hotad.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer