1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614822 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016896

Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Jag har stagnerat...nöjer mig med femteplatsen.
Har vi flyt så tar vi VIK & BIK.
Modo och Löven är minst en klass bättre än oss.
Så nu mår jag bättre psykiskt.
Mindre krav, mindre förväntningar, mindre gnäll.
Skönt, men lite tråkigt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag tycker vi är ett bättre lag än VIK, mellan bofors och oss är det ganska jämnt skägg. Men för att hockeyvåren ska bli rolig på riktigt krävs att Nubben agerar och i min värld handlar det om back-och centerförstärkning samt att vi via meca (el vad det heter nu) krånglar till oss matcher mot förloraren i HA-finalen.

Jag är f.ö jävligt glad över att jag inte följde impulsen att köpa en plats till bortaresan mot övik

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.