Inlägg: 2016905
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tror att vi kmr inse att i år kmr vi inte att vara med och slåss om det. Men jag hoppas jag har fel. Bara en känsla.
Känslan är, som sagt, att både löven och Modo är bättre spelmässigt. Även runt ledarsidan, sportchef mm just nu. Vi har halkat liiite efter.
Känslan är, som sagt, att både löven och Modo är bättre spelmässigt. Även runt ledarsidan, sportchef mm just nu. Vi har halkat liiite efter.
+ 1
Jag är f.ö jävligt glad över att jag inte följde impulsen att köpa en plats till bortaresan mot övik