1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016905

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag tycker vi är ett bättre lag än VIK, mellan bofors och oss är det ganska jämnt skägg. Men för att hockeyvåren ska bli rolig på riktigt krävs att Nubben agerar och i min värld handlar det om back-och centerförstärkning samt att vi via meca (el vad det heter nu) krånglar till oss matcher mot förloraren i HA-finalen.

Jag är f.ö jävligt glad över att jag inte följde impulsen att köpa en plats till bortaresan mot övik

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tror att vi kmr inse att i år kmr vi inte att vara med och slåss om det. Men jag hoppas jag har fel. Bara en känsla.
Känslan är, som sagt, att både löven och Modo är bättre spelmässigt. Även runt ledarsidan, sportchef mm just nu. Vi har halkat liiite efter.

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: vad skall du göra av lander då

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.