1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2016985

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Jag tror att vi kmr inse att i år kmr vi inte att vara med och slåss om det. Men jag hoppas jag har fel. Bara en känsla.
Känslan är, som sagt, att både löven och Modo är bättre spelmässigt. Även runt ledarsidan, sportchef mm just nu. Vi har halkat liiite efter.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: att döma av hur det ser ut just nu håller jag med dig. Jag ser samtidigt enorm potential att utvecklas för vårt lag, medan Modo och löven kanske nått sin maxpotential redan nu.

Det är mycket kvar av serien, och inte långt upp till topp 2. Det KAN gå!

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Håller med dig helt, vi har blivit ordentligt omkörda av nämnda lag. Men nåt halmstrå måste man ju greppa efter om det ska finnas någon som helst anledning att följa återstoden av serien. För oroa oss nedåt, för negativt kval, behöver bi ju inte. Ur kommer vi inte åka det sticker jag ut hakan och slår fast här och nu

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.