mikenomad: Jo visst känns det som det är målsättningen denna säsong. Tråkigt och fegt om du frågar mig. Vi har Dahlén som fett affischnamn och är det nån säsong man kan göra en liten satsning så är det väl nu med fallskärmsmiljoner och allt? Tror man att sponsorer vallfärdar till en förening som inte verkar ha ett tydligt mål med nånting?
Våran backsida skriker knappast kvalité som helhet och centersidan är för svag offensivt sett. Nässén har ju potentialen men har knappast spelat nått pga skador och JVM. Wahlgren är jag förundrad över att han får chans på chans när en egen junior kunnat göra samma jobb och kanske tom producerat mer.
Nej detta blir nog i slutändan en "det var ju roligt att medverka i allafall" säsong. Om inte Nubben överraskar totalt och värvar in spets som behövs vill säga.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.