+ 2
Inlägg: 2017011
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Det värsta är att Nubben hade sin målsättning innan säsongen och där ligger vi fortfarande! Topp 5....
Nä det lär inte bli några spetsspelare på G denna säsong!
Det är lika troligt som om ja fick släta av Marie Serneholt innan åre ä slut!
Nä det lär inte bli några spetsspelare på G denna säsong!
Det är lika troligt som om ja fick släta av Marie Serneholt innan åre ä slut!
Våran backsida skriker knappast kvalité som helhet och centersidan är för svag offensivt sett. Nässén har ju potentialen men har knappast spelat nått pga skador och JVM. Wahlgren är jag förundrad över att han får chans på chans när en egen junior kunnat göra samma jobb och kanske tom producerat mer.
Nej detta blir nog i slutändan en "det var ju roligt att medverka i allafall" säsong. Om inte Nubben överraskar totalt och värvar in spets som behövs vill säga.