Inlägg: 2020851
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8839}: förra året var AIK favoriter och vann serien, Oskars och Leksand gick upp. Säsongen innan hade varken Mora eller Timrå planer på att avancera men gjorde det...osv.
"Hypoteser att gå upp" är därför i n t e löjliga. Snubblar man sig till kval mot SHL-lag har man, minst, 50% chans.
"Hypoteser att gå upp" är därför i n t e löjliga. Snubblar man sig till kval mot SHL-lag har man, minst, 50% chans.
+ 3
Vad talar för det ?
En fortsättning kommer att generera pengar vare sig om man blir 1...8 , det får klubben vara glad för
Hypoteser om att gå upp blir lite löjlig tycker jag , nu har vi en klubb som är mittimellan 1..5 . Om några år när allt kommit till rätta med spelare och ekonomi är Timrå redo .