+ 3
Inlägg: 2020857
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Du får gärna förklara varför Timrå skall ta chans igen ?
Varför måste Timrå ta den chansen ?
Skall vi bli ett misslyckande igen eller ett Nytt Oskarshamn om dom inte överförväntan klara sig kvar.
Visst om man snubblar in i ett kval och har samma ekonomi och spelar matrial som nu , då försöker man ingen och ber till Gud att Gud hör bön och den är ..Hjälp Oss !
Varför måste Timrå ta den chansen ?
Skall vi bli ett misslyckande igen eller ett Nytt Oskarshamn om dom inte överförväntan klara sig kvar.
Visst om man snubblar in i ett kval och har samma ekonomi och spelar matrial som nu , då försöker man ingen och ber till Gud att Gud hör bön och den är ..Hjälp Oss !
"Hypoteser att gå upp" är därför i n t e löjliga. Snubblar man sig till kval mot SHL-lag har man, minst, 50% chans.