+ 1
Inlägg: 2029417
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{8839}: det är tyvärr så det är för de flesta i hockeyallsvenskan. Pengar finns sällan till erfarna, högklassiga spelare. Då får man chansa lite mer på yngre förmågor med kortare CV. De lag som har gått upp har ju varit de lag som fått det att klaffa jäkligt bra.
Nu från nästa säsong blir ju lite skillnad då man inte behöver slå ut ett lag med dubbla spelarbudgeten.
Nu från nästa säsong blir ju lite skillnad då man inte behöver slå ut ett lag med dubbla spelarbudgeten.
+ 1
Men sedan då ?
En lovande spelare blir inte med automatik en bra och bärande spelare i HA , det är en jäkla chansning .