{8839}: det är tyvärr så det är för de flesta i hockeyallsvenskan. Pengar finns sällan till erfarna, högklassiga spelare. Då får man chansa lite mer på yngre förmågor med kortare CV. De lag som har gått upp har ju varit de lag som fått det att klaffa jäkligt bra.
Nu från nästa säsong blir ju lite skillnad då man inte behöver slå ut ett lag med dubbla spelarbudgeten.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Nu från nästa säsong blir ju lite skillnad då man inte behöver slå ut ett lag med dubbla spelarbudgeten.