1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2035892

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Hur skulle ni ha tagit det om man skulle hylla Zetterberg och Modo fansen gjort som ni?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hanzon: Jag skulle haft förståelse för reaktionen över den pinsamma "planeringen", släppt och gått vidare i livet

Sv: Apropå nånting...
hanzon: Torka tårarna nu. Vi skulle inte dra över matchtiden med 30-40 minuter och planera in en hyllning under en match mot Modo i slutet av grundserien.

Hade garanterat hänt samma sak om rollerna var ombytta. Som man bäddar får man ligga.
Offentliga ursäkter har getts, så sluta prata om det här.

Södertälje hamnade i en liknande situation i deras möte med AIK, och samma sak hände, och det var bara 10 minuter.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer