hanzon: Torka tårarna nu. Vi skulle inte dra över matchtiden med 30-40 minuter och planera in en hyllning under en match mot Modo i slutet av grundserien.
Hade garanterat hänt samma sak om rollerna var ombytta. Som man bäddar får man ligga. Offentliga ursäkter har getts, så sluta prata om det här.
Södertälje hamnade i en liknande situation i deras möte med AIK, och samma sak hände, och det var bara 10 minuter.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Hade garanterat hänt samma sak om rollerna var ombytta. Som man bäddar får man ligga.
Offentliga ursäkter har getts, så sluta prata om det här.
Södertälje hamnade i en liknande situation i deras möte med AIK, och samma sak hände, och det var bara 10 minuter.