1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614865 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2036303

Sv: Apropå nånting...
Kulltorp: Jag håller ofta med dig, och jag stör mig mycket på vad Clay kan slänga ur sig, men ibland känns dina påhopp ganska grundlös, lite bara för att.

När han slänger ur sig galna saker förstår jag. Det är bara min åsikt, inget jag tänker skriva mer om.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Synct: Ledsen att jag stör dig. Men personen i fråga inledde sin Hockeysnack-resa med att hoppa på oskyldigt folk här, och har sedan fortsatt med sin dyngresa. Han/hon ska ej vara i detta forum eftersom han är ett troll.
Jag anser att mina påhopp är underbyggda med fakta.

Sv: Apropå nånting...
Synct: Vissa gillar mig inte ..Ja ..men måste man skriva det varje gång
Man undrar var dom är i livet kanske i en utförsbacke .
Otroligt löjligt och o vuxet .

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer