Andersson: Du måste se matchen om du ska kommentera . En var 2 plus 10 minuter när fegisen Åslin körde över målvakten. >Borde varit betydligt hårdare straff, men se matchen innan du kommenterar tack.
Inlägg: 2039871
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: Sett sekvensen flera gånger och jag håller inte med dig.
1. Målvakten var utanför målgården
2. Tydligt försöker han ta sig undan situationen.
3. Han har ingen högre fart in i situationen
4. Modobacken påverkar möjligheterna att undvika situationen.
2+10 kändes logiskt tyckte jag.
Hatar straff efter skada, det måste vara situation som bestämmer.
Sen köper jag att det inte känns bra med skada på Bartosak. Får hoppas att det inte blir långvarig frånvaro.
1. Målvakten var utanför målgården
2. Tydligt försöker han ta sig undan situationen.
3. Han har ingen högre fart in i situationen
4. Modobacken påverkar möjligheterna att undvika situationen.
2+10 kändes logiskt tyckte jag.
Hatar straff efter skada, det måste vara situation som bestämmer.
Sen köper jag att det inte känns bra med skada på Bartosak. Får hoppas att det inte blir långvarig frånvaro.
+ 13