Kulltorp: Ojdå, Kulltorp brukar vara objektiv, men när blev Wennerholm MoDo-supporter?
Inlägg: 2039920
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: Blir jätteförvånad att du inte vet det. Han
är jätteöppen med det.
är jätteöppen med det.
+ 2
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: sen han spikade finalen i typ oktober och indirekt sa att resten av lagen kunde ställa in skridskorna och vänta på nästa säsong. Iofs är det aldrig någon tyckare/expert som tror på Timrå, så han är väl inte ensam iaf. Men enda wennerholm skriver om är modo, eller då han skriver om annat lag är det ur modo-synpunkt.
Kan dock tänka mig att som modoit är han en hyvens kille med huvudet på skaft.
Kan dock tänka mig att som modoit är han en hyvens kille med huvudet på skaft.
+ 11
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: För att summera kvällen och säsongen hitentills.
Om Timrå går upp i SHL på Oskarhamns bekostnad
och MoDo vinner(gärna orättvist) mot Leksand så kan vi tjafsa efter ett derby i högsta ligan snart igen.
Om Timrå går upp i SHL på Oskarhamns bekostnad
och MoDo vinner(gärna orättvist) mot Leksand så kan vi tjafsa efter ett derby i högsta ligan snart igen.
+ 16