1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2039927

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
puffe: sen han spikade finalen i typ oktober och indirekt sa att resten av lagen kunde ställa in skridskorna och vänta på nästa säsong. Iofs är det aldrig någon tyckare/expert som tror på Timrå, så han är väl inte ensam iaf. Men enda wennerholm skriver om är modo, eller då han skriver om annat lag är det ur modo-synpunkt.

Kan dock tänka mig att som modoit är han en hyvens kille med huvudet på skaft.

Svarskommentarer

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Öndulat: Huvudet på skaft? Skämtar du eller?

Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2020-02-26
Öndulat: vem läser det wennerholm skriver? Trodde han och foppa tackades av samtidigt. Den karl måste ju varit en stalker.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.