1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2041053

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
{8839}: Brukar försöka undvika att kommentera det du skriver men ska ge dig ett litet tips om du tycker det är lite jobbigt att ha massan emot dig:
Om man ska kritisera en spelare som de flesta försvarar så undersök möjligheten att spelaren i fråga representerar en aspekt av spelet som du måhända missat och då gärna inte efter en match full av bevis över vilket värde spelaren i fråga har i laget.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
TIK-Lund: Är det konstigt att man inte tycker att en del spelare är bra ?
Vilken tycker inte du är så bra i Timrå .
Eller har du ingen åsikt om det ?
Jag skriver om min åsikt om han och är det något konstigt med det ..
Nu bryr jag mig inte om hur mycket skit jag får för det .

Sv: Timrå IK - Mora IK 2020-02-28
Hoppas vi slipper Crandal i nästa match, ful spearing

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer