Charlie2: Den är ruskigt ful. Det brister totalt för han och han vet klart och tydligt vad han gör. Lotterinämnden måste förbise att det är kommande kval han missar. Minst 5 matcher avstängning säger jag.
Charlie2: Nog ser det ut som att SSK-spelaren filmar och gör en döende svanen? Jag menar, det tar ett par sekunder efter "impact" med Crandall innan han reagerar och faller till isen. Det borde inte resultera i en avstängning, inte enligt mig åtminstone.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer