{8254}: Jag tror inte man ska räkna med mer än 2 matcher. 3 matcher verkar vara mer eller mindre praxis för spearing. Lite Björklöven-rabatt på det så blir det inte mycket kvar.
Han är återfallsförbrytare, avstängd redan i år. 4-5 matcher vore det logiska, så han missar 2-3 i finalen. Men dom kommer fega och ge två matcher så han är tillbaka till finalen.
Crandall är en feg spelare med skört psyke, rev sylwander i ansiktet i en match tidigare. Undra hur han kommer klara hettan i en final? Det är på honom man vill se Belov dra en stenhård open ice, eller er Berglund spela grisigt i sargspelet och dela ut tjuvnyp, då binner det för honom.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer