Charlie2: Den är ruskigt ful. Det brister totalt för han och han vet klart och tydligt vad han gör. Lotterinämnden måste förbise att det är kommande kval han missar. Minst 5 matcher avstängning säger jag.
{8254}: Jag tror inte man ska räkna med mer än 2 matcher. 3 matcher verkar vara mer eller mindre praxis för spearing. Lite Björklöven-rabatt på det så blir det inte mycket kvar.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer