Charlie2: Håller helt och hållet med! Modano är impulsitetens och liknelsernas konung! En snubbe som jag uppskattar mycket. Han skulle inte göra bort sig på en Italiensk fotbollsarena..
Mappe: Modano är skön osköning. Delar ut oneliners till höger och vänster så man får haksläpp lite nu och då. Minns inte vad han kallade Perra, men andreman var ju Ägghalvan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer