Mappe: Modano är skön osköning. Delar ut oneliners till höger och vänster så man får haksläpp lite nu och då. Minns inte vad han kallade Perra, men andreman var ju Ägghalvan.
73Sjöbba: Ja. Jag kommer ihåg det. Det är ju det som är det sköna och lite befriande. Att han går berzerk verbalt och bara kör på... Jag har nog en liten släng av Tourettes men jag förstår vad han försöker att förmedla.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer