Sputnik: Liten anekdot: Träffade David Petrasek på hans restaurang i Jönköping för ett antal år sen - och vi började prata hockey förstås...han nämnde att drabbningarna med Timrå under -00 talet var nåt i hästväg - och hela tiden i slutspelet typ...och mest minnesvärt var nog just den matchen med skenan - för oss alla - på gott och ont.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Träffade David Petrasek på hans restaurang i Jönköping för ett antal år sen - och vi började prata hockey förstås...han nämnde att drabbningarna med Timrå under -00 talet var nåt i hästväg - och hela tiden i slutspelet typ...och mest minnesvärt var nog just den matchen med skenan - för oss alla - på gott och ont.