Tikkare: Fan, vad de kommer få jobba i kioskerna då. Försöker ibland se framför mig Sedinarna bete sig som grisar på stan och kaxa upp sig på sociala medier, det skulle vara en syn. De behöver bara svara: "Har du vunnit NHLs poängliga?, nä, så håll då käften". Tyvärr är de lika tråkiga som snälla Zäta...
Inlägg: 2049880
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Costanza: Ja, saknas lite drygjävlar inom sporten känner jag.
Pärssinen drängfull på stan en matchkväll var rätt skoj att se, men han var bara lite dryg.
Manderville var det jävlaranamma i www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/wEA5Wo/de-forsokte-kora-ihjal-var-malvakt
Pärssinen drängfull på stan en matchkväll var rätt skoj att se, men han var bara lite dryg.
Manderville var det jävlaranamma i www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/wEA5Wo/de-forsokte-kora-ihjal-var-malvakt
+ 6