+ 6
Inlägg: 2049884
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Linkovich: Minns smällen på Norrena. De var inte glada då linköpingarna. Vad fan skulle han så långt ut och snirkla för? Heads up!
+ 1
Sv: Silly Season 2020-2021
Inte undra på att Modo ställt till med en scen, grinar o överklagar.
"Även fast ligorna stängdes ner på andra håll hoppades jag att vi kunde avsluta utan åskådare. Jag är ledsen för jag såg under två månader vilka ansträngningar och vilka pengar som klubben (Modo) hade lagt in för att att återvända till högsta ligan, säger Bartosak"
"Även fast ligorna stängdes ner på andra håll hoppades jag att vi kunde avsluta utan åskådare. Jag är ledsen för jag såg under två månader vilka ansträngningar och vilka pengar som klubben (Modo) hade lagt in för att att återvända till högsta ligan, säger Bartosak"
+ 3
Pärssinen drängfull på stan en matchkväll var rätt skoj att se, men han var bara lite dryg.
Manderville var det jävlaranamma i www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/wEA5Wo/de-forsokte-kora-ihjal-var-malvakt