Inte undra på att Modo ställt till med en scen, grinar o överklagar. "Även fast ligorna stängdes ner på andra håll hoppades jag att vi kunde avsluta utan åskådare. Jag är ledsen för jag såg under två månader vilka ansträngningar och vilka pengar som klubben (Modo) hade lagt in för att att återvända till högsta ligan, säger Bartosak"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
"Även fast ligorna stängdes ner på andra håll hoppades jag att vi kunde avsluta utan åskådare. Jag är ledsen för jag såg under två månader vilka ansträngningar och vilka pengar som klubben (Modo) hade lagt in för att att återvända till högsta ligan, säger Bartosak"