Nisse på Mon or: Nä, det lämnas o värvas hejvilt överallt... utom hos oss.
Inlägg: 2050812
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Olli Hahl: Det är ingen panik, stor risk att det inte blir nån hockey alls det här året. Riktlinjerna som nu ligger är att alla idrottsevenemang ska skjutas upp alternativt spelas inför liten publik och detta ska gälla under hela 2020
+ 3
Sv: Silly Season 2020-2021
Olli Hahl: fast det är ju inte direkt drag hos dom andra klubbarna heller. Troligtvis är det kontrakt som skrevs innan allt detta drog igång, eller innan man visste hur stort det skulle bli.
+ 1