Inlägg: 2055980
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: vinnaren av HA går inte upp direkt. Det blir slutspel och vinnaren av slutspelet går upp.
Det är iaf så jag tolkat det jag läst om de nya reglerna.
Det är iaf så jag tolkat det jag läst om de nya reglerna.
+ 6
Sv: Silly Season 2020-2021
Tikkare: Varför ska lag 2 i HA fortsätta spela hockey efter att säsongen tagit slut?
+ 2
Te x lag 2 i HA har inte möjligheten. Som Löven i år, överlägsna i god tid innan serien var färdigspelad. Hur motiverande kommer det bli för lag 2 att fortsätta spela hockey resten av säsongen? Skitförslag säger jag. Lag 2, 3 och 4 borde få köra en kvalserie mot 13 laget i SHL.