+ 6
Inlägg: 2055989
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
dr-nix: då är mitt förslag bättre ..
Segraren i HA går upp direkt..jumbon i SHL åker ur direkt. Näst jumbon får spela en kvalserie mot lag 2,3 och 4 från HA.
2 lag har chansen att gå upp. Perfa🤤
Segraren i HA går upp direkt..jumbon i SHL åker ur direkt. Näst jumbon får spela en kvalserie mot lag 2,3 och 4 från HA.
2 lag har chansen att gå upp. Perfa🤤
+ 3
Sv: Silly Season 2020-2021
dr-nix: citat: "Ett lag går garanterat upp i SHL och ett lag åker garanterat ur.
Det står klart sedan det nya serieförslaget klubbades igenom på Svenska Ishockeyförbundets årsmöte under lördagen.
– Alla remissvar ställde sig positiva till direkt upp- och nedflyttning, säger förbundets ordförande Anders Larsson till SVT Sport"
Det står klart sedan det nya serieförslaget klubbades igenom på Svenska Ishockeyförbundets årsmöte under lördagen.
– Alla remissvar ställde sig positiva till direkt upp- och nedflyttning, säger förbundets ordförande Anders Larsson till SVT Sport"
Det är iaf så jag tolkat det jag läst om de nya reglerna.