dr-nix: citat: "Ett lag går garanterat upp i SHL och ett lag åker garanterat ur. Det står klart sedan det nya serieförslaget klubbades igenom på Svenska Ishockeyförbundets årsmöte under lördagen. – Alla remissvar ställde sig positiva till direkt upp- och nedflyttning, säger förbundets ordförande Anders Larsson till SVT Sport"
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Det står klart sedan det nya serieförslaget klubbades igenom på Svenska Ishockeyförbundets årsmöte under lördagen.
– Alla remissvar ställde sig positiva till direkt upp- och nedflyttning, säger förbundets ordförande Anders Larsson till SVT Sport"