Tom Topp: Ja är det nåt lag i SHL jag tycker mindre illa om så är det HV
Inlägg: 2059353
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2020-2021
Men Herreguuu låt rabbuslingen( Schedin ).
Spel vart han vill...
Hans hjärta vill alltii klämt för " THE BIG RED MACHINE "
Nä...dä prat om att " Z " var på G i Domustrappan!!!
Linkan hadd fix dä..👍🏼🔥😎😂
Spel vart han vill...
Hans hjärta vill alltii klämt för " THE BIG RED MACHINE "
Nä...dä prat om att " Z " var på G i Domustrappan!!!
Linkan hadd fix dä..👍🏼🔥😎😂
