Men Herreguuu låt rabbuslingen( Schedin ). Spel vart han vill... Hans hjärta vill alltii klämt för " THE BIG RED MACHINE " Nä...dä prat om att " Z " var på G i Domustrappan!!! Linkan hadd fix dä..👍🏼🔥😎😂
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Spel vart han vill...
Hans hjärta vill alltii klämt för " THE BIG RED MACHINE "
Nä...dä prat om att " Z " var på G i Domustrappan!!!
Linkan hadd fix dä..👍🏼🔥😎😂