Kulltorp: därav är klubbkortet en bra lösning, då är man hur stort intresse vardera liga har och förhoppningsvis kan man fördela mer pengar till de klubbar som drar flest betalande kunder.
Jensen_12: Det är något SHL kommer kämpa med näbbar och klor emot. De får väl idag typ 16-18 ggr mer TV-pengar än HA fast det absolut inte motsvarar antalet fans/abbonenter varje klubb bidrar med till cmore. Är inget de vill ändra på.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.