Inlägg: 2068131
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Matsg: vore ju trevligt om dom blev kvar då det blir närmaste matchen för mig. Och utan att gå händelserna i förväg lär det bli roliga tillställningar för bortasupportrarna där också.
Samtidigt tufft för Väsby som inte vet vad dom ska satsa mot.
Samtidigt tufft för Väsby som inte vet vad dom ska satsa mot.
+ 1
hockeysverige.se/2020/06/27/positiva-siffror-for-khk-hoppas-slippa-nedflyttning