+ 1
Inlägg: 2068138
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: ja känns inte KHK VS Väsby som en repris av Pantern VS Kristianstad? Domstolar ska fan inte avgöra vem som spelar var. Är regelverket för otydligt får det skrivas om. Om regelverket är tydligt (vilket jag tycker) så ska det efterlevas och i s f så är det bye fucking bye till KHK och välkommen igen Vilda Väsby
+ 2
Samtidigt tufft för Väsby som inte vet vad dom ska satsa mot.