1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2068139

Sv: Apropå nånting...
Jensen_12: ja känns inte KHK VS Väsby som en repris av Pantern VS Kristianstad? Domstolar ska fan inte avgöra vem som spelar var. Är regelverket för otydligt får det skrivas om. Om regelverket är tydligt (vilket jag tycker) så ska det efterlevas och i s f så är det bye fucking bye till KHK och välkommen igen Vilda Väsby

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
OlliJanne: lite så tänker jag också. Dom har ju vetat om att KHK har en kass ekonomi länge, och hade väl det med sig i beslutet bör man nekade rekonstruktion.

Då är det egentligen bara bita i det sura äpplet och åka ner.

Lite ödets ironi egentligen. För några år sedan gick dom upp i SHL, accepterade korkade krav som blev för dyra, nu är dom nere i hockeyettan(troligtvis) till hösten
Ett steg framåt, två steg bakåt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.