1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2069394

Sv: Apropå nånting...
Hassan: Ni hade typ 2800 på eran match mot bik, så rytters beräkningar stämmer nog rätt bra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
hockey_21: Lite orättvist att jämföra med den matchen dock, med tanke på att Coronan var i sin linda då och det var oklart länge om publik ens skulle tillåtas inför matchen. Lägg där till att många stannade hemma/inte köpte biljett av just den anledningen och för att hålla sig undan viruset. Jämför med matchen/matcherna innan och släng på några hundra så hamnar man nog mer rätt.

Oavsett är det en konstig fördelning kan jag tycka spontant, men utan att ha sett underlaget man har räknat på så kan jag inte säga mycket det stämmer överens med verkligheten.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.