+ 4
Inlägg: 2069404
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Ska vi släppa fördelningspolitiken lite och snacka rykten?
Fillefilur förhandlar med Timrå, Nubben hoppades på svar i veckan. Min magkänsla säger att han stannar.
Om vi ska prata toppback så har jag hört Sam Lofquist ska vara aktuell, dels från modoiten (var det hockey_21?) som droppade det här och från en annan källa som alltid brukar ha rätt. Ett annat namn som kommit fram är Jordan Subban, P.K Subbans brorsa som spelade tillsammans med Dahlén i Utica och spelade förra säsongen i Österrike. Det är väl bara Sam Lofquist som stämmer in på Knylans uppgifter om KHL-erfarenhet.
Personligen hoppas jag på Jordan Subban, för att det hade varit jävligt fräckt med P.Ks brorsa i laget, han är yngre och dessutom kanadensare. Timrå har inte haft sån tur med amerikanerna, men kandensarna har fungerat bättre.
Någon som har hört fler namn?
Fillefilur förhandlar med Timrå, Nubben hoppades på svar i veckan. Min magkänsla säger att han stannar.
Om vi ska prata toppback så har jag hört Sam Lofquist ska vara aktuell, dels från modoiten (var det hockey_21?) som droppade det här och från en annan källa som alltid brukar ha rätt. Ett annat namn som kommit fram är Jordan Subban, P.K Subbans brorsa som spelade tillsammans med Dahlén i Utica och spelade förra säsongen i Österrike. Det är väl bara Sam Lofquist som stämmer in på Knylans uppgifter om KHL-erfarenhet.
Personligen hoppas jag på Jordan Subban, för att det hade varit jävligt fräckt med P.Ks brorsa i laget, han är yngre och dessutom kanadensare. Timrå har inte haft sån tur med amerikanerna, men kandensarna har fungerat bättre.
Någon som har hört fler namn?
+ 6
Oavsett är det en konstig fördelning kan jag tycka spontant, men utan att ha sett underlaget man har räknat på så kan jag inte säga mycket det stämmer överens med verkligheten.