Sputnik: även om modo har råd med kvalité så gäller det att få ihop laget också, plus att dom har ny tränare. Samma dilemma står Stockholmarna inför. Löven har också en ny ledare, det ska bli intressant att se vad det innebär.
Tom Topp: Tror mer på Modo än AIK i alla fall även . Modo har ju en liten stomme kvar men måste få ihop ett det också. AIK kommer i princip få bygga helt nytt och jag tror ej de är med och fajtas om SHL i slutändan.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer