Tom Topp: Tror mer på Modo än AIK i alla fall även . Modo har ju en liten stomme kvar men måste få ihop ett det också. AIK kommer i princip få bygga helt nytt och jag tror ej de är med och fajtas om SHL i slutändan.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Modo har ju en liten stomme kvar men måste få ihop ett det också. AIK kommer i princip få bygga helt nytt och jag tror ej de är med och fajtas om SHL i slutändan.