Hade gärna sett Dahlén spela i t ex 22 istället, nu har ju det varit upptaget av Berglund fram till nyligen.
Handlar mest om att jag tycker det är larvigt att det är fritt fram att välja vilket nummer som helst mellan 1-99 att sätta på tröjan. Teoretiskt så skulle det kunna finnas en trupp där ingen har under 60.
Är det inte MoDo som har någon regel att man behöver ha spelat X antal säsonger för att få välja ett nummer över 30? En vettig kompromiss, tycker jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.