1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2072603

Sv: Silly Season 2020-2021
{6870}: Självklart är det grymt pinsamt att Dahlén valt 54, helt i linje med knylans estetiska resonemang

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad: Ska vi prata estetik så är ju nummer 35 helt klart det snyggaste målvaktsnummret.

De flesta har ju inte bytt nummer inför i år, så jag tycker inte att det är så märkligt agerat av dem.

Shopen i arenan borde dock sälja replicatröjor med Dahlén på.

Sv: Silly Season 2020-2021
mikenomad:

Tycker att det är en tråkig trend med att pensionera nummer också. Mitt modo varit lite för frikostiga med detta.

Egentligen är det bara nummer 21 som borde vara låst, fast även om det inte var låst tror jag ingen spelare vill dra på sig en modo tröja med 21 på ryggen.

Nu är ju t.ex 3,4,8,9 pensionerade. Hade gärna sett att nya spelare kunnat använda dessa.

Man kan tacka spelare som betytt mycket genom att sätta en fana i taket, man behöver inte pensionera deras nummer.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.