Tycker att det är en tråkig trend med att pensionera nummer också. Mitt modo varit lite för frikostiga med detta.
Egentligen är det bara nummer 21 som borde vara låst, fast även om det inte var låst tror jag ingen spelare vill dra på sig en modo tröja med 21 på ryggen.
Nu är ju t.ex 3,4,8,9 pensionerade. Hade gärna sett att nya spelare kunnat använda dessa.
Man kan tacka spelare som betytt mycket genom att sätta en fana i taket, man behöver inte pensionera deras nummer.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tycker att det är en tråkig trend med att pensionera nummer också. Mitt modo varit lite för frikostiga med detta.
Egentligen är det bara nummer 21 som borde vara låst, fast även om det inte var låst tror jag ingen spelare vill dra på sig en modo tröja med 21 på ryggen.
Nu är ju t.ex 3,4,8,9 pensionerade. Hade gärna sett att nya spelare kunnat använda dessa.
Man kan tacka spelare som betytt mycket genom att sätta en fana i taket, man behöver inte pensionera deras nummer.