Bara göra som Petter Nortug och trädda fram om vad som hänt så det blir slut på allt yrande. Bara för Timrå IK att ta en presskonferanss med spelaren och han får förklara sig. Punkt Slut
Modano: Ja går man öppet ut, står för sitt misstag och ber om förlåtelse så förlåter vi och går vidare. Det ger respekt iallafall hos mig. 👍 Har det gjorts nån olaglig handling så får han ju även stå sitt kast så sett.
Modano: Mkt bra sagt!!! Bara att sluta spekulera!! Killen får skämmes ett tag o med stöd av kompisar reser han sig o ger fa..n i dumheterna sen vänder vi blad o knallar vidare mot SHL!! 😎😎
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.