Modano: Ja går man öppet ut, står för sitt misstag och ber om förlåtelse så förlåter vi och går vidare. Det ger respekt iallafall hos mig. 👍 Har det gjorts nån olaglig handling så får han ju även stå sitt kast så sett.
Sputnik: Kommer säkert komma ut så småningom i någon intervju. Just nu tycker jag han ska få den tid han behöver att bearbeta detta med sin familj, nära och kära. Det är nog ganska tungt att behöva berätta något sånt här för sina föräldrar. Besvikna, arga och ledsna. Många frågor, har det pågått länge? Mår han dåligt? Eller bara ung och dum?
Tycker iaf inte han ska behöva stressa fram någon intervju, det kommer säkert så fort han känner sig redo. Efter att han förklarat för familj, vänner och arbetsgivare.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.