1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614836 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2077782

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Kommer säkert komma ut så småningom i någon intervju. Just nu tycker jag han ska få den tid han behöver att bearbeta detta med sin familj, nära och kära. Det är nog ganska tungt att behöva berätta något sånt här för sina föräldrar. Besvikna, arga och ledsna. Många frågor, har det pågått länge? Mår han dåligt? Eller bara ung och dum?

Tycker iaf inte han ska behöva stressa fram någon intervju, det kommer säkert så fort han känner sig redo. Efter att han förklarat för familj, vänner och arbetsgivare.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Ligg lågt. Det ska inte bli nåt mediadrev. Klubben fixar det internt. Få killen tillbaka till isen bara. Sen har alla glömt det.

Sv: Apropå nånting...
{3405}: Drevet har börjat i media så lungt blir det inte.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.